Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.zut.edu.pl


Szczecin: DOSTAWA PRASY HYDRAULICZNEJ DLA ZUT W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 273603 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRASY HYDRAULICZNEJ DLA ZUT W SZCZECINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa (sprzedaż, dostarczenie, instalacja, pierwsze uruchomienie, instruktaż z obsługi aparatury) Zamawiającemu prasy hydraulicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.61.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszczona będzie możliwość pomniejszenia zakresu Umowy (połączona z pomniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku do określonego w Umowie). Przy ustalaniu kwoty zmniejszenia wynagrodzenia strony Umowy uwzględnią w pierwszej kolejności dane wynikające z oferty Wykonawcy lub dane zawarte w Umowie. Jeżeli w oparciu o powyższe informacje brak będzie danych do ustalenia kwoty adekwatnego zmniejszenia ceny umownej i strony Umowy nie dojdą do porozumienia w inny sposób jako podstawę ustalenia kwoty zmniejszenia wynagrodzenia Umownego można będzie wykorzystać również dane wynikające z cenników producentów, Wykonawcy lub dystrybutorów objętej Umową APARATURY/ elementu składowego, także w oparciu o opinię biegłego rzeczoznawcy. 2. Objęte Umową rodzaje APARATURY, jej podzespoły, części składowe lub przynależności (wyposażenie) będą mogły zostać zastąpione przez inne tego samego rodzaju, pod warunkiem, że spełniać będą one wymagania minimum określone w SIWZ dla objętego Umową. Zmiana Umowy z przyczyn wskazanych w niniejszym ustępie nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w Umowie. 3. Wskazane w Umowie wynagrodzenie Wykonawcy (zapłata) może ulec podwyższeniu w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, przyjętej za postawę do kalkulacji CENY ZA ZAMÓWIENIE na podstawie działu X SIWZ. Maksymalną granicą zmiany, o której mowa w niniejszym ustępie może być wyłącznie kwota wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, których dotyczy podwyższenie stawki podatku VAT. 4. Dopuszczona będzie możliwość zmiany ustalonego w Umowie innego niż podwyższenie wynagrodzenia (zapłaty) sposobu (w tym terminu) płatności wynagrodzenia z tytułu wykonania Umowy. 5. Dopuszczona zostanie również możliwość zmiany określonego w Umowie Miejsca wydania APARATURY Zamawiającemu. 4. Niezależnie od postanowień powyższych niniejszego działu przewiduje się możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku, gdy: 1) Zachowanie istniejących postanowień Umowy będzie niemożliwe w skutek nakazów, decyzji, czy innego rodzaju rozstrzygnięć administracji publicznej; 2) Okaże się to konieczne w celu umożliwienia realizacji Umowy w sposób zgodny z powszechnie lub miejscowo obowiązującymi przepisami prawa; 3) Wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego. 6. Ustalone w Umowie terminy wykonania określonych obowiązków Stron mogą ulec zmianie (w tym wydłużeniu) w następujących przypadkach: 1) Niezależnych od Wykonawcy opóźnień lub innych działań producenta danego rodzaju Aparatury wskazanej w Umowie uniemożliwiających Wykonawcy dotrzymanie terminu wyznaczonego w Umowie na podstawie działu V SIWZ). Wskazana przesłanka nie będzie dotyczyć sytuacji, kiedy stroną Umowy będzie producent danej APARATURY. Dla zastosowania wskazanej przesłanki wymagane będzie wykazanie przez Wykonawcę faktu jej zaistnienia; 2) Innych niż wskazanych w pkt 1) niniejszego ustępu, a niezawinionych przez Wykonawcę, opóźnień Zamawiającego w wykonaniu czynności, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych Umową na Wykonawcę; 3) Z powodu Siły wyższej; 4) Z powodu zmian do Umowy wprowadzanych na podstawie postanowień poniższych niniejszego działu, jeżeli ze względu na czas potrzebny na wprowadzenie zmian lub w skutek wprowadzonych zmian zachowanie pierwotnie ustalonych terminów w Umowie będzie niemożliwe lub poważnie utrudnione dla Wykonawcy. 7. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień Umowy również w zakresie, w jakim będzie to konieczne jako logiczne następstwo wynikające ze zmian Umowy dokonanych lub dokonywanych na podstawie ust. 1 - 6 niniejszego działu. 8. Bez względu na postanowienia ust. 1 - 7 niniejszego działu, dopuszczone będą zmiany nie sprzeciwiające się postanowieniom art. 144 ust. 1 ustawy PZP, tj. takie, które nie będą dotyczyć istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z którym zawarta została Umowa. 9. Pod rygorem nieważności, zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 - 8 niniejszego działu wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez Zamawiającego i Wykonawcę pisemnego aneksu. Za wyjątkiem przypadków wskazanych w ust. 4 niniejszego działu, żadnej ze stron Umowy nie przysługuje roszczenie o zawarcie aneksu. 10. Wskazane w niniejszym dziale przyczyny (możliwości) wprowadzenia zmian Umowy mogą wystąpić na podstawie jednego lub większej liczny aneksów. Podstawę tego samego aneksu może stanowić zarówno tylko jedna lub też więcej niż jedna przyczyna (możliwość zmiany Umowy) spośród przyczyn wskazanych w niniejszym dziale.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie 70-311 Szczecin Al. Piastów 48 pok. 404 lub 407.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie 70-311 Szczecin Al. Piastów 48 pok. 404 lub 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Siódmy Program Ramowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak